piektdiena, 2010. gada 17. septembris

AMAZING!!!


Pagājušā nedēļā un šajā nedēļā cītīgi bombardēju Dienvidāfrikas vēstniecību ar emailiem, lai noskaidrotu vai man ir cerības dabūt vīzu līdz datumam, kad man ir biļete.
Šodien izlēmu, ka būs jāzvana, bet pirms tam izlēmu pārbaudīt epastu un šeku-reku - vēstule no Dienvidāfrikas vēstniecības ar tekstu - "Jūsu brālis var braukt - vīza ir gatava!" :)
WOW!
Lēkāju no prieka! biju cerējusi, ka dabūšu vismaz divas dienas pirms izbraukšanas, bet vīza ir gatava 12 dienas pirms :) Dievs man TĀDU dāvanu uzdāvināja! :)
Tas ir kas vienreizējs!
Tagad vēl tik jātiek pie notāra, lai Toms var braukt pakaļ un tad jāsāk krāmēt mantas :)

Paldies par aizlūgšanām! Es to tiešām reāli izjūtu, ka tik daudzi par mani lūdz! Paldies!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru