pirmdiena, 2010. gada 27. decembris

jaunumi

sveiki visiem!
nju, ko - daudz, kas ir noticies par šo laiku, kamēr te neko neesmu rakstījusi...
1)esmu joprojām Dienvidāfrikā, atpakaļ skolā, jo man atteica Zimbabves vīzu..iemeslu viņi nesaka, vienkārši atteica... pārējā komanda ir Zimbabvē - viņiem iet labi :)
sākumā bija ļoti grūti, jo nesapratu, kāpēc viss notiek tā kā bija plānots, kāpēc neesmu Zimbabvē, kāpēc Dievs nepalīdzēja nokārtot vīzu, kad tik daudz cilvēki par to lūdza? bet tagad ir miers - es zinu, ka Dievs zina vislabāk un es zinu, ka Dievam ir noteikts plāns kāpēc viss tieši šādi notika - es uzticos Viņam - Viņš tomēr zina vislabāk :)
tālākie plāni? pašlaik gaidu, kad mana pase atnāks atpakaļ uz šejieni,cerams, ka rīt viņi izsūtīs un tad redzēs, ko tālāk... vēl lūdzu un domāju :)

paldies par MILZĪGO lūgšanu atbalstu - es to tiešām jūtu ik brīdi un ticu, ka tieši jūsu lūgšanas ir tās, kas palīdz ,man ejot cauri šim nevieglam periodam manā dzīvē :) bet Dievs visu kontrolē :)



1 komentārs: