svētdiena, 2010. gada 14. novembris

Nations to Nations

nju, ko, beidzot esmu Āfrikas mājās :) tik ļoti ilgojos te atkal būt, bija labs laiks iekš J'Bay, bet gribējās mājās :)
bija ļoti piepildīts laiks Nations to Nations konferencē, lieta, kas man vislabāk patika bija, ka bija iespēja ari prakstiski kalpot :)
vienu dienu gājām ciematā, kur dzīvo nabadzīgie cilvēki un vienkārši piebunkājām pie durvīm un jautājām vai varam kaut kā praktiski palīdzēt, ja viņi teica nē, tad jautājām vai varam lūgt par viņiem un cilvēki aicināja mūs iekšā savās mājās un varējām kopā lūgt - tas bija aizkustinoši, jo cilvēki tā raudāja...bija aizskarti...

Viena no emocionāli smagākām lietām, ko darījām, mēs kalpojām AIDS klīnikā. Pirmkārt, jau ceļš uz turieni bija smags, jo gajām cauri milzīgam graustu rajonam... tad nonācām klīnikā, kur cilvēki nāk taisīt analīzes, saņem zāles utt. Kad ieraudzīju, kas tur sēž, man sirds sažņaudzās - lielākā daļa no cilvēkiem bija grūtnieces... bija bērni... mazi bērniņi... :( kādu brīdi nespēju parunāt, jo sirds tik ļoti sāpēja... bet tad sākām tīrīt logus, dalīt zupu, lūgt par cilvēkiem... es visu laiku pavadīju ar kādu maziņu - 4 mēnešus jaunu zēnu, kurš arī ir HIV pozitīvs... viņa māmiņa atļāva man mazulīti paturēt rokās... un tad bildēja mani ar savu telefonu :) bet tas bija tik smagi...gāju mājās un nespēju parunāt... iemīlēju to mazo zēnu...

tad vienu dienu, iegājām zālē, kur notika konference un tur bija MILZĪGA karte uz zemes...tiešām milzīga (vēlāk ielikšu bildes) un tad lūdzām par valstīm...tas bija tik spēcīgi...

tad vienu vakaru diezkalpojumā, kuru apmeklēja vismaz 300 cilvēki, mācītājs aizcināja iziet priekšā visus, kuriem nav tēti vai arī kuri nekad nav saņēmuši tēta mīlestību...priekšā izgāja 3/4 no visiem cilvēkiem... es biju šokā... tad lūdzām par tiem cilvēkiem un bija tik fantastiski redzēt kā Dievs palīdzēja šiem cilvēkiem piedot saviem tētiem utt... tas bija fantastiski :)

Esot šeit atkal un atkal saprotu, cik ļoti Dievs mani ir svētījis - ar fantastisku ģimeni, draudzi, draugiem utt. :)

Paldies vēlreiz par jūsu lūgšanām :)te būt nav emocionāli viegli, jo ir grūti redzēt to bezcerību, sāpēs, skumjas, bet Dievs ir varens un Viņš dod spēku :) un man ir prieks šeit būt :) esmu laimīga :)

ENGLISH:
just came back from J'Bay - it was a great time there, but it's good to be back home (Africa's home) :)
We were there because there was conference called Nations to Nations :)
It was awesome because we had a chance to serve in practical way,too :)
One day we went from door to door and prayed together with people and it was amazing to see how God opens people's hearts and how they invited us into their home. It was awesome :)

Hardest thing for me was few hours in AIDS clinic... when we got there I saw a lot of pregnant women and kids and little babies... that broke my heart... We were cleaning that place and gave some soup for people there...All of my time there, I spent with this little baby boy - 4 months old...HIV positive... :( I just hold him in my arms and I was crying inside...

It's not easy... it's hard to see people unhappy, without hope, hungry... But God is amazing and He gives me strength :) Thanks for praying!It means so much to me!

I will post some pictures later :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru