pirmdiena, 2010. gada 15. novembris

Tu vari palīdzēt!

Mans sapnis ir piepildījies- esmu šeit, lai kalpotu bērniem Dienvidāfrikā. Man ir iespēja lūgt kopā ar ģimenēm, kuras dzīvo badā un izsalkumā. Esmu šeit, lai samīļotu četrus mēnešus vecu zīdainīti, kurš mirst no AIDS un raudātu līdz ar māti, kura pazaudējusi savu bērniņu. Pazaudējusi tāpēc, ka nav bijis tīrs ūdens ko iedot bērnam padzerties.

Esot šeit, esmu sapratusi, ka esmu ļoti bagāta. Manās mājās ir ūdens krāns, un ne viens vien. Man vienmēr ir ūdens- gan kafijai, gan tējai, gan vienkārši ko padzerties…

Chivi apgabals Masvingo provincē Zimbabvē. Teritorija, kurā lietus nolīst tikai pāris reizes gadā. No šī ciemata, lai tiktu līdz tīram ūdenim, jāiet 6 km. Parasti pēc ūdens iet bērni. Bērni pēc ūdens dodas jau četros no rīta, kad vēl ir tumšs. Pēc šī rīta gājiena viņi dodas uz skolu. No šīs vietas līdz skolai jāiet 3 stundas. Aiziet pēc ūdens nav tik grūti kā nest smagās ūdens pudeles uz mājām. Bieži vien ģimenes nav spējīgas bērnus pabarot. Tas nozīmē, ka ceļu uz skolu bērni veic tukšiem vēderiem. Arī skolās ne vienmēr viņiem ir iespēja paēst.

Lai uzstādītu vienu ūdens pumpi šajā apgabalā, ir nepieciešami 3500 Ls. Zimbabvē viena ūdens pudele maksā 1,5-2 Ls.

Ziemassvētku laikā būšu šajā vietā. Vietā, kur vairāk kā jebkur citur ir nepieciešams ūdens pumpis, no kura tīru ūdeni varētu saņemt 50 ģimenes- kopā vairāk kā 200 cilvēki. Nekad vēl neesmu tik ļoti vēlējusies palīdzēt. Bet es viena to nevaru izdarīt. Tas ir iespējams tikai ar jūsu palīdzību. Un mūsu kopīgais ziedojums var kļūt par daudzu Zimbabves bērnu sapņa piepildījumu.

Es gribu teikt paldies tiem, kuri līdz šim jau ir ziedojuši šim projektam. Taču ja arī Tevi ir uzrunājis šis stāsts, tad par iespēju ziedot vari zvanīt pa telefonu 26141640 ( Intai), raksti man uz epastu tabita.asnevica@gmail.com vai arī atnest savu ziedojumu uz Vīlandes baptistu baznīcu.

Zimbabvē 90% bērni nenodzīvo līdz 5 gadu vecumam dēļ dzeramā ūdens trūkuma...Tu vari palīdzēt to mainīt!

Kristus mīlestībā ,Tabita Ašnevica Dienvidāfrikā.

http://www.tabita-afrika.blogspot.com/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru