piektdiena, 2010. gada 29. oktobris

1 mēnesis

tieši pirms 1 mēneša es pametu Latviju, lai dotos uz Dienvidāfriku :) šis laiks ir bijis prieka, pārdomu, apjukuma, skumju, svētību pilns.
Prieka - jo esmu šeit un esmu laimīga, ka varu būt vietā, ko Dievs ielicis manā sirdī un priecājos, ka varu ik dienas vairāk iepazīt Dievu un tuvoties Viņam :)
Pārdomu - daudz mācos šeit esot un līdz ar to ir daudz pārdomas :) pārdomas par dzīvi kā tādu, par lietām, kas notiek apkārt utt :)
Apjukuma - tad, kad ir daudz informācija, tad bieži apjūku, jo bieži lekcijas ir ar DAUDZ informāciju un tad bieži apjūku :))
Skumju - braucot apciemot bērnus šeit Cerību Zemē - ir grūti, kad redzi, kas notiek apkārt, redzi skumjas bērnu acīs, asaras, redzot, cik ātri viņiem ir jāpieaug, kādos apstākļos jādzīvo un cik briesmīgas lietas ar viņiem ik dienas notiek... tad paliek ĻOTI skumji, jo saprotu, ka visiem palīdzēt nevaru...kaut gan ĻOTI gribētu...
Svētību - redzot visu, kas šeit notiek - es saprotu, cik ļoti Dievs mani ir svētījis manā dzīvē - dodot man superīgu ģimeni, draugus, drošu vietu, kur dzīvot, izglītību un iespēju būt vietā, kuru Viņš ir ielicis manā sirdī :) Dievs mani ir svētījis ar superīgiem draugiem šeit šajā skolā :) es priecājos, ka varu mācīties kopā ar viņiem :)

Paldies jums, draugi, ka visu šo laiku esiet paturējuši mani savās aizlūgšanās :) tas man tik DAUDZ nozīmē, es katru dienu izjūtu, ka man ir tāda lūgšanu siena apkārt :) paldies, ka esi kopā ar mani pat esot tik tālu :)

ENGLISH:
in this day, one month ago, I left Latvia to come to this place, that God has placed in my heart - Africa :) This month has been full with joy, sadness, blessings, reflections.
Joy - because I can be in the place which God has placed in my heart and get to know God better.
Sadness - because seeing kids here in The Land Of Hope is REALLY hard for me - to see their sad eyes, to see where they live, to see how they live, to see their hopelessness etc. It's just really hard and my heart breaks for them. And it's hard to realize that you can't help all of them...
Blessings - seeing all the things around me here, hearing stories etc., I can one more time realize how blessed I am with my family, friends, safe place to live, education etc. And God has blessed me with amazing friends here and we can learn from each other.
Reflections - I'm learning here a lot and there is just a lot of things to think about, learning more about God everyday, learning new things about myself, others etc.

Just wanted to say thank you for keeping me in your prayers :)I really enjoy my time here and I can feel everyday that there are a lot of people praying for me :) Thank you SO MUCH for supporting me with your prayers and encouragement :)



3 komentāri:

  1. 1 is gone 4 more to go? and then party, party, party!? :D
    pietrūkst tevis, draugs! bet prieks dzīvot līdzi taviem piedzīvojumiem :)
    Saraksti grāmatu!

    AtbildētDzēst
  2. 4,5 more to go :) man nebūtu pacietība sarakstīt grāmatu, draugs :)

    AtbildētDzēst
  3. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst