pirmdiena, 2010. gada 18. oktobris

varbūt sākusies vasara?


vakar bija veren KARSTA dieniņa - tiešām karsta, bet vietējie saka, ka nebija gan karsta, ka tas nav nekas, viņi šo pat neskaita par karstumu :)) well...

šī nedēļas nogale pagāja ļoti labi :) Sestdienas pašlaik ir manas mīļākās dienas šeit, jo no rīta mēs dodamies skriet un pēc skriešanas mēs dodamies iedzert kafiju :) kā man patīk šiet rīti :) te nav daudz vietas, kur var dabūt labu kafiju, bet vienu esam atradušas :) man patīk :) tagad visu nedēļu gaidīšu sestdienu :) pēc kafijas gājām pastaigā pa pilsētu :) tas bija dikti jauki, citādi visu laiku esam bāzē un neko no ārpasaules neredzam :)

Svētdiena - bijām citā baznīcā - mazā draudzē, kur slavēšana notiek tā - uzliek slavēšanas mūziku un divi cilvēki mikrafonos dzied pa virsu :)) interesanti :) nākamnedēļ laikam iesim atkal uz citu baznīcu :)
bet vakar vakarā - tas bija super - viens vietējais pusis, kas pabeidza DTS šajā skolā pirms mums, mūs 21:00 aizveda uz McDonald pēc saldējuma - tas bija dikti gardi - te ir OREO saldējums :) gardiiiiiiii :) un pēc tam viņš mūs aizveda uz kalnu, kur dzīvo visi bagātie cilvēki te - WOW, te ir tādas mājas! PILIS! bet tur kalna galā ir tāda skatu vieta, kur var redzēt pilsētu no augšas - skaisti, visas gaismiņas :) tiešām skaisti :)

šonedēļ mācamies par Dieva raksturu un dabu. Lekcijas lasa viena sieviete no Texas - viņa tik ātri runā un visu dara tik ātri, ka neviens nespēj pierakstīt... šī nedēļa būs grūta, jo lekcijas vairāk kā dziļas Bībeles studijas. Bet būs labi, arī tādas nedēļas vajag...

ENGLISH: yesterday it was REALLY hot outside, but locals said that that was nothing, they don't even count this as hot weather.
Saturdays are my favorite days this far, because in the morning we go for a run and then we go and get coffee - good coffee, we found a really good place here :) lovin' it :)
Sunday - we went to an other church and it was interesting - they put on worship music on computer and then two people were singing in the mics on that music. It was interesting. Next weekend we will go to an other church :)In the night one guy took us out for McDonald's ice cream, they have OREO's McFlurry here :) I LIKE IT :)After that we went up on this mountain to see the city in dark with all the lights etc - it was really beautiful :)
This week the lectures are will be about God's character and nature. This is more like deep Bible study and lady (Barbara from Texas) is speaking really fast and it's hard to write things down and it's really deep, but it's o.k. Pray for me that it would be easier for me to understand her :)


6 komentāri:

  1. Neesi Sproģi vēl satikusi Dienvidārfikā?:))
    Forši, ka tev labi iet un ka raksti. Kaut arī daudzi nekomentē, zinu, ka baigi daudzi lasa, ta ka...turpini rakstīt :)
    Mums te ik pa laikam sniegs parādās.

    AtbildētDzēst
  2. un shalliite arii bildee tikusi!!! :)
    Man liels prieks, ka tev tur tik super iet :)

    AtbildētDzēst
  3. Vispār jā...ja tur ir tik karsti, tad kāpēc tu ar šalli un jaku???

    AtbildētDzēst
  4. O, beidzot stāstā parādās kāds puisis :)) jau sen gaidīju :D

    AtbildētDzēst
  5. well, laikapstākļi te katru dienu ir citādi - vienu dienu nenormālīgi karsti, nākamā auksti un vējains...nekad nevar zināt kā ģerbties no rīta :))

    man prieks, ka kāds ieraksta komentāru :)paldies :)

    AtbildētDzēst
  6. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst