trešdiena, 2010. gada 6. oktobris

paliek karsti...

Sveiki! :)

šeit ir diezgan karsti :) vakar bija + 32 grādi un tagad palikšot tikai karstāks :) no rīta gan ir jāvelk kapučjaka, jo ir vēsi un arī vakaros ir vēsīgi, bet pa dienu ir karsti!!!! bet man patīk :) vakar paspēju nedaudz iedegt, kaut gan ārā biju tikai mazu brītiņu :) jo bija daudz darbi :)

šodien dosimies tādā kā mazā praksē - iesim uz bērnu ciematu, laikam, īsti nezinām :)

novembrī mums būs NIKO nometne un tad dosimies ciemos pie viena no mūsu pasniedzējiem - viņš dzīvo pludmalē :) tas būs super :)

vakar sākām mācīties mūsu deju priekš prakses - šodien sāp kājas :) bet būs labi :)

vakar ēdu zivi - parasti neēdu, bet es sev apsolīju, ka pamēģināšu visu :) citādi nezināšu kā kas garšo :))ēdu visādas dīvainas lietas :)

o.k., jāskrien uz lakciju :) lai jums skaista diena :)

paldies par jūsu lūgšanām :) es ļoti jūtu, ka ir cilvēki, kas lūdz par mani :) paldies jums :)



3 komentāri:

  1. Afrikā lieto sauļošanās krēmus?

    AtbildētDzēst
  2. jā, mēs lietojam, citādi nebūs labi :))

    AtbildētDzēst
  3. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst