sestdiena, 2010. gada 9. oktobris

tārpiņš


Hey, čau visiem :)

katru reizi, kas te rakstu, man ir tik dīvaini, ka jāraksta latviešu valodā :))
vienu dienu mēs slavējām dienu, dziedājām zināmas dziesmas, kas ir arī latviešu valodā, un tad pēkšņi mūsu lektors saka: "Tabita, tagad latviski." Es sēdēju un nevarēju izdomāt, kā šī dziesma bija latviešu valodā... nevarēju... pēc apm. 30 min cītīgas domāšanaas beidzot izdomāju :D tik dīvaini :))

o.k., par to, kā man iet :) ar trim meitenēm izlēmām, ka sāksim no rītiem skriet :) šodien bija pirmā diena, noskrējām apm. 2 km. :) skrēju kopā ar divām basketbolistēm :) viņas grib 6 mēnešu laikā uztrenēties pusmaratonam, kas ir apm 20km. :) redzēs kā ies :) pēc tam aizgājām uz lielveikalu un beidzot dzēru gardu kafiju - kā man tā pietrūka :) tas bija super :)


ak, jā, bet vislielākais piedzīvojums šodien - es appēdu vienu no šiem tārpiem - Zimbabvē tādus un visādus citādus ēdot :)) šis bija vārīts eļļā - garšoja ļoti dīvaini, iekšā bija dzeltens, bet es apēdu, jo esmu sev apsolījusi, ka pamēģināšu visu, citādu jau nav interesanti :) gribu izbaudīt Āfriku pilnībā :)) he-he :)

šodien ārā KARSTI!!! nezinu, cik grādu, bet pasēdēju nedaudz saulē un jau esmu nedaudz iedegusi :)) bet man jau patīk :)

rīt pirmo reizi dodamies uz baznīcu šeit - īstu āfrikāņu baznīcu :) nevaru sagaidīt :)

ENGLISH - today I ate one of these caterpillars :)) it tasted INTERESTING :)) I promise myself, that I will TRY everything, because I want to experience Africa for real :)
got my first good coffee here, we went out to mall to have some coffee and it was amazing :)
It is pretty hot here, you can get tan really fast :)
It is so funny to talk with someone on skype or facebook in Latvian :) We were worshiping God and it was a song we have in Latvian, and one of our leaders said - Tabita, now you do it in Latvian...and I couldn't remember it in Latvian, after like 30 min thinking I remembered it - it was SO funny :)) I hope that when I get back to Latvia, I will remember how to speak Latvian :))

2 komentāri:

  1. Pilniigi zinu kaa tu juuties tajo briizhos, kad nevar atcereeties dziesmu latvieshu valodaa!! Baigi diivaini :)
    Man nenormaals prieks, ka tev tur labi iet! :)

    AtbildētDzēst
  2. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst