piektdiena, 2010. gada 1. oktobris

te nu es esmu :)




ak, kā man te patīk :) tik superīgi cilvēki :) visi draudzīgi :)
ēdiens ļoti labs, tikai dzert nedod, bet mēs te pērkam lielos ūdeņus un dalamies :)

te ir daudz cilvēki no Korejas un Brazīlijas :)

šodien ir Nigērijas nacionālā diena - tāpēc šodien mums būs Nigēriešu ēdiens :) pusdienās būs zupa un vēl kaut kas un vakariņās vista :) baro te tiešām labi :)

dušas saplīsušas mūsu istabā, bet būs o.k., nav tik traki :))

dikti superīgi kursabiedri man :) viens piesolīja man dredas uztaisīt :)) he-he :)

vakar šeit bija dievkalojums - dikti super :) man ļoti patīk :)

o.k., šo es rakstīju pirms pusdienām - tagad varu teikt - man NEGARŠO Nigēriešu ēdiens - jomajo - es tiešām centos ēst, bet man bija jajūta, ka ēdu salmus - mēs visas sēdējām un centāmies kaut ko iebāzt mutē, bet tas bija grūti... bet es pamēģināju un nedaudz arī apēdu :))

3 komentāri:

  1. Es kaut ko dzirdēju, ka tu dušā pie puišiem ej?! :D

    AtbildētDzēst
  2. kādas muļķības :)) nē, mums vienkārši uz citu māju bija jāiet, bet nu jau sataisīja mūsu istabai :)

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki,

    Vai jūs esat biznesmenis / sieviete? Vai jūs esat nonācis finansiālā situācijā vai jūs
    nepieciešami līdzekļi sava biznesa uzsākšanai? vai lai nomaksātu rēķinus vai
    sākt labu biznesu? Vai jums ir zems kredītreitings un ir?
    grūtības iegūt apgrozāmā kapitāla aizdevumus no vietējiem vai citiem
    finanšu iestādes un bankas? Viss, kas jums jādara, ir sazināties ar
    vadība caur manu e-pastu:

    E-pasts: katarzyna.kaykoloanfirm@gmail.com

    AtbildētDzēst