pirmdiena, 2010. gada 25. oktobris

Cape Town

:)hey, kādu laiciņu neesmu neko rakstījusi.
o.k., ko tad esmu pa šo laiku sadarījusi?

vienu dienu bijām kādā fermas sākumskolā - man ļoti patika :) bērni bija tādi atturīgāki kā ciematā, bet kā viņi dziedāja :) wow :) skaisti :)

vakar bijām ar pāris meitenēm Keiptaunā :) tas bija skaisti :) daudzi saka, ka Keiptauna ir viena no pasaules skaistākajām pilsētām un aizbraucot uz turieni es sapratu, ka tā patiešām ir :) okeāns un kalni vienā vietā - tas ir kaut kas vienreizējs :) bijām arī uz Hillsong draudzi tur - tas bija skaisti - dievkalpojums notika atrakciju parkā :)bija tāds kā slavēšanas vakars - man ļoti patika - beidzot bija draudze, kur jutos labi šeit, bet tā kā Keiptauna ir apm. 1,5 stundas braucienā no šejienes, tad nevaram tur aizbraukt katru svētdienu :( bet bija superīgs laiks Keiptaunā, bija forši izrauties no šīs pilsētas, jo te nav daudz ko darīt...

joprojām jūtos šeit ļoti labi un nespēju noticēt, ka pēc pāris dienām jau būs pagājis mēnesis, kopš esmu šeit -laiks skrien nenormālīgi ātri :) vēl tikai 4,5 mēneši un tad jau būšu mājās :) laiks skrien ĀTRI! :)

Draugi, esmu nedaudz apaukstējusies, laikam... nav nekas traks, bet kakls nedaudz tāds jocīgs. Lūdziet, lai neiet tālāk, lai rīt būtu pavisam vesela :)

ENGLISH:
hey, friends, haven't wrote here for a while, but I'm still alive and I still enjoy my time here in South Africa :)
Yesterday we went out to Cape Town - that IS one of the MOST beautiful city in the world - ocean and mountains together - it's amazing :)
We went for a little walk in Cape Town and then we had lunch at KFC :)) and then we went to the Hillsong Church in Cape Town - it was amazing :) finally church in South Africa where I felt good :) but Cape Town is about 1,5 hour drive from here, so we can't go there every Sunday :(
We had an amazing ICE CREAM at Cape Town :) yeah :)
I can't believe that soon it will be a month since I'm here :) time is running fast... 4,5 more months and I'm going back home - it's hard to believe :)

Today I'm feeling a little bit sick, just pray that I would feel better tomorrow :)



4 komentāri:

  1. Tur tādā karstumā var arī apaukstēties? :o

    AtbildētDzēst
  2. un, nē, te ir arī auksti - tāds pavasara laiks - vienu dienu reāli karsts, nākamā dienā jāvelk jakas un šalle, jo ir auksti un ir vējš - nekad nevar zināt kāds laiks...

    AtbildētDzēst
  3. tas ir labi, ka skaiti laiku, kad jādodas ir atpakaļ :)

    AtbildētDzēst
  4. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst