sestdiena, 2010. gada 2. oktobris

otrā pilnā diena

nju, ko otrā pilnā diena šiet ir pagājusi - mūsu dušas joprojām nedarbojas...

ja šādi mūs turpinās barot, tad būs čau - šodien mums bija vakariņās steiks - grūti sakožļājams, bet gards :) pusdienās bija grilēts vistas stilbiņš - šodien pikniku diena :)

ar vienu meiteni izlēmām, ka sāksim skriet no rītiem - redzēs kā mums ies :)

viena interesanta lieta būs - mums ir pašiem jāmeklē sava draudze, jo skolā 7dienās nav dievkalpojumi, mums te ir 4dienās :) nekad tā īsti savu draudzi neesmu meklējusi, tāpēc būs interesanti :)

šodien mums bija ekskursija pa pilsētas centru - skaista pilsētiņa :) man patīk :)

1dien sāksies mācības - būs daudz jāmācās :) bet es gaidu - man šķiet, ka būs super :)

sarunājām ar vienu no savām vadītājām, ka viņa mums uz praksi visām sapīs matus - ne mazās bizītēs, bet tādās kā franču bizēs - daudzas uz galvas :) tas būs labi :)

joprojām jūtos super - man šeit patīk, ar katru dienu vairāk iemīlu dabu šeit apkārt - šovakar bija fantastisks saulriets - spilgti rozā :)

turpiniet lūgt, lai Dievs mani šeit lieto un, lai augu attiecībās ar Viņu :)


3 komentāri:

  1. Es ar par to-gaidam bildes no saulrieta-un gaidam nakamas zinjas,kaa Tev iet :)

    AtbildētDzēst
  2. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst