trešdiena, 2010. gada 20. oktobris

paldies!!!

PALDIES! PALDIES! PALDIES! šodien saņēmu sūtījumu - vēstules no jums visiem :) paldies jums, draugi!
Jūtos tik mīlēta! Visas meitenes bija greizsirdīgas, ka man tik DAUDZ vēstules :) galīgi neko tādu negaidīju! Gandrīz apraudājos! Tā bija vislabākā Dzimšanas dienas dāvana :)
ik dienas izjūtu, ka cilvēki par mani lūdz! Paldies! Paldies, ka jūtiet man līdzi! Paldies, ka esiet kopā ar mani šeit Āfrikā ar savām aizlūgšanām :)
PALDIES!

Lai cik labi man te būtu, bet Latvija vienmēr ir tā vieta, kur gribas atgriezties, jo tur ir mani vistuvākie cilvēki :)

Paldies jums LIELS!

ENGLISH: my friends and family made me a big surprise! They sent me a lot of letters for my Birthday, I got them today! There were letters from my family, grandparents, friends, people from my church, METRO youth. It was such an amazing surprise :)I love surprises like that :)


3 komentāri:

  1. ooo, tas toch ir super paarsteigums!!! :) klau, tev man arii jaaiedod sava adrese, ja nu gadiijumaa man sagribaas tev kaut ko aizsuutiit!!! :)

    AtbildētDzēst
  2. Un kas praktiski nosūtīja tev viņas? Pats Pēteris S :)

    AtbildētDzēst
  3. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst