trešdiena, 2010. gada 13. oktobris

Dzimšanas diena





PALDIES jums visiem par superīgiem Dzimšanas dienas apsveikumiem :) jutos dikti mīlēta šodien :)paldies, draugi :)

kā Dzimšanas dienas tiek svinētas šeit? welll... meitenes mani pārsteidza jau 12.oktobrī apm. 20:00 :) viņas bija izdomājušas, ka lielāks pārsteigums man būs, ja nebūs īstā dienā :) tas bija dikti jauki :) viņas bija nopirkušas 2 kūkas un tad nu sasēdāmies aplītī un ēdām ar d
akšām :) tas bija dikti jauki :)
tad šodien man visu dienu visapkārt dzied Dzimšanas dienas dziesmiņu :)

visa skola (ne tikai mūsu kurss) ir sadalīts pa grupām un mūsu grupai katru dienu ir jānovāc virtuve pēc vakariņām :) šodien ieeju virtuvē, lai sāktu nokopt un man nodziedāja Dzimšanas dienas dziesmu 5 valodās - angļu, korejiešu, afrikano, vācu un vēl kaut kādā afrikāņu valodā :) tas bija riktīgi jauki un mīļi :)

BETvislielākā dāvana priekš manis bija ciemošanās pie bērniem - turpat kur bijām pagājušā nedēļā :) tas bija kaut kas vienreizējs :) redzēt kā bērni slavē Dievu - wow, nek
ad neko tādu nebiju redzējusi - no visas sirds...tas bija kaut kas fantastisks...tad mūsu vadītājs teica, ka tagad, lai ejam apkārt un lūdzam par šiem bērniem (tur bija vismaz 60 bērni) - tas bija kaut kas fantastiks :) tā bija mana VISLIELĀKĀ dāvana - būt pie šiem bērniem, samīļot viņus, MĀCĪTIES slavēt Dievu un lūgt par viņiem - tā bija tik milzīga privilēģija tur būt :)

ENGLISH: Today was my Birthday, so I got a lot of Birthday wishes - thank you everybody :) you made my day :)
last night (on October 12th) girls here surprised me with two Birthday cakes and a lot of
snacks :) Today in the kitchen- they sang Happy Birthday in about 5 languages :)it was amazing :)
the biggest gift I got - we went to see kids again in "The Land of Hope" - it was amazing to see how they worship God - wow, I was amazed :) we had a chance to pray for them, to spend time with them, to learn from them - it was THE BEST gift I have ever received in my Birthday :)There were about 60 kids. Pictures from today will come soon :)

1 komentārs:

  1. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst