sestdiena, 2010. gada 16. oktobris

hey, draugi :)
šodien ārā tiešām skaists laiks :) bijām skriet, pēc 3 dienu pārtraukuma :) tad pēc skrējiena aizgājām ar pāris meitenēm uz lielveikalu un izdzērām kafiju un apēdām mafinu :) kā man patīk šādas brīvdienas :)

tūlīt jāķeras klāt dienasgrāmatai, lai uz 1dienu būtu gatavs :)un tad iesim izpētīt pilsētu :)

vakar bijām ar kursu restorānā, nosvinēt manu un viena puiša dzimšanas dienu :) bija GARDS ēdiens un beigās mums atnesa saldējumu ar brīnumsvecīti iekšā un visi darbinieki atnāca un nodziedāja mums dzimšanas dienas dziesmiņu :) tas bija superīgi :)

ENGLISH:
today it is a really nice day, nice weather outside :) we went for a run and then we went to get coffee and muffin :) love weekend like this and I love GOOD coffee :) it's amazing :)
yesterday we went to the restaurant to celebrate mine and this other guy's birthday :) we had GOOD food and cake and then the staff came and gave us ice cream and sang Happy Birthday :) it was special :)
need to do my journal today :) and then we will go and explore town :)

1 komentārs:

  1. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst