svētdiena, 2010. gada 10. oktobris

baznīca

:)Sveiki, draugi :)

nu, ko - šodien beidzot biju īstā āfrikāņu dievkalpojumā :) tas bija interesanti :) gandrīz visi dievkalpojumu (2 stundas bija līdz svētrunai un tad mums bija jābrauc atpakaļ uz skolu) nostāvējām kājās, jo mācītāja (te bija sieviete) sāka runāt, tad dziedāt un dejot un tad atkal visi ceļas kājās :)) tas bija interesanti - man jau patika :) tikai viss bija šausmīgi skaļi - melniem cilvēkiem jau tā ir skaļas balsis + viņi dziedāja un runāja mikrafonos :)) nākamnedēļ iesim uz citu baznīcu :)

pirmais kultūršoks šajā baznīcā man bija, ka viņi sveica Dzimšanas dienā dradzes sekretāri un visi (arī vīrieši) iet un bučo viņu uz lūpām - tas te tā esot normāli Dienvidāfrikā, bet mēs visi bijām riktīgā šokā :))

šodien sāp visas maliņas, jo jau otro dienu ar meitenēm no rītiem skrienam - vismaz 2 km un tad vingrojam :) visas maliņas šodien sāp, eju kā veca tantiņa :))

beidzot esmu pabeigusi savu nedēļas mājas darbu - radoša dienasgrāmatas rakstīšana :) interesants darbs, bet paņem daudz laika + mums te jālasa viena grāmata :) kas man patīk :) interesanta :) par cilvēku, kas aizsāka Jaunatne ar Misiju darbu pasaulē :)

šodien ārā ļoti stiprs vējš :) bet silts diezgan :)

joprojām priecājos par skaisto dabu visapkārt un slavēju Dievu par to, cik radošs Viņš ir :)

šonedēļ lekcijas būs par tēmu "Tēva sirds"- par Dievu kā Tēti :) man šķiet, ka būs ļoti superīgi :)

ENGLISH - today we went to a real black african church - it was amazing :)but really LOUD :) most of the service we were standing, because they started to preach and then they started to worship and dancing :) Then I found out that here, in South Africa, it is o.k. to kiss everybody on lips. They were celebrating Birthday in the church and everybody went and kissed that lady on her lips. It was a little bit of shock :))
Today I finished my this week's homework :) finally :) happy it's done :)
today it is pretty windy outside, but still warm :)
Still enjoying nature outside - can't stop worshiping God about how creative He is :)
This week's teaching is going to be about "Father's heart"- I think it's going to be amazing :)

6 komentāri:

  1. Grāmata, ko lasi, arī saucās Tēva sirds?

    AtbildētDzēst
  2. Grāmata, visticamāk, saucās "Vai tiešām tas esi Tu, Dievs?" par L. Kaninghemu, ja? :) Vismaz man mācoties YWAM DTS tā bija pirmā grāmata obligātās literatūras sarakstā (biju gan izlasījis jau pirms tam) :)

    AtbildētDzēst
  3. pareizi, Oskar! jā, lasām "Is that really You God?" - vai kaut kā tamlīdzīgi :))

    AtbildētDzēst
  4. tavs mācību režīms riktīgi atgādina man manu Toronto skolu... ah! izbaudi to laiku! it's life changing, once in a lifetime experience! :)
    priecājos par tevi! :)

    AtbildētDzēst
  5. Mormoniem arī pirmā grāmata ir par mormoņiem :)

    AtbildētDzēst
  6. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst