trešdiena, 2010. gada 6. oktobris

pirmā mazā prakse :)

šodien bijām pirmajā mazajā praksē - bijām uz ciematu, kas ir nosaukts par Cerības Zemi :) Aizbraucām tur, lai vienkārši staigātu apkārt un lūgtu, bet tur saradās DAUDZ bērni...
mājas ĻOTI bēdīgā stāvoklī - tiešām bēdīgā - mums Latvijā šķūni ir labāki kā viņu mājas...
vienā pusē ir tāda kā atkritumu izgāztuve, otrā pusē viņi dzīvo, turpat blakus viņu mājām, bagātie cilvēki tur savus lopus... MOINS, kā tur smirdēja - man reti ir tā, ka sāk palikt slikta dūša no smakas, bet tur TĀ smirdēja...
bērni vienkārši fantastiski tur - es jau pasēju visus iemīlēt :) ak...
kad braucām prom viņi mūs dikti mīļoja - viena meitenīte pienāca klāt un stāvēja un bučojas manas rokas...

bija grūti aizbraukt... ļoti grūti... visi sēdējām mašīnā un nerunājām...

pēc tam lūdzām - tas bija superīgi - stāstījām Dievam kā jutāmies un lūdzām, lai Viņš parāda mums kā mēs varam izmainīt kaut viena bērna dzīvi šeit... tas bija fantastiski :)

bildes ielikšu nedaudz vēlāk :)

2 komentāri:

  1. LAsu un jau prātā dzirdu ar kādu aizrautību un līdzjūtību tu to stāsti :)

    AtbildētDzēst
  2. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst