piektdiena, 2010. gada 8. oktobris

Tagad ir sākusies mana nedēļas nogale - šīs nedēļas lekcijas ir beigušās, darbi padarīti - šajā nedēļas nogalē man nav jāstrādā :)

Pa šīm dienām ir jāizpilda mājasdarbi, kas ir diezgan interesanti - jālasa grāmata, kas diezgan viegli lasās un tad jāraksta dienasgrāmata par to, ko iemācījos šajā nedēļā, kas patika, nepatika utt :) radoši tas viss jādara :)

Svētdien brauksim uz reālu āfrikāņu draudzi - nevaru sagaidīt :) jej :)

Te ir tik skaisti - paliek arvien karstāks, vienu dienu bija +32 un viņi saka, ka tas ir tikai sākums, citreiz esot līdz +46 grādiem... bet karstākajā laikā mēs būsim Zimbabvē, kur būs lietus sezona un tas nozīmē, ka būs vēsāks :)

ENGLISH - this weekend is free for me and that means that I can go to church, this Sunday I will go to real African church - can't wait, I think it is going to be amazing :)have to do few homeworks, but it is kind of fun (haven't done it for such a long time) - creative journaling :)

1 komentārs:

  1. Labdien,

    Es esmu Ms DAVILA ir, meklejot aizdevumu vairak neka 3 menešiem,
    Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnes aizdevumu starp ipaši
    velas, ir aizdevumu starp atseviškiem vairakiem cilvekiem.
    Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevejiem un
    beigas man nekas uz manu kontu. Bet par laimi es esmu
    samazinajies dama varda LYSE loti vienkarši un laipni man palidzet atrast manu aizdevumu 70.000 eur ko es sanemu par manu kontu 48 stundas
    pec tam, bez parak daudz protokolus.
    Tatad jus, kas nepieciešama, piemeram, man, jus varat rakstit vinam un
    paskaidrot vinam savu situaciju, tas varetu palidzet jums savas e-pasts:
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst